Ako informovala Iveta Dorčáková, hovorkyňa Slovenskej pošty, dávky vyplatia približne 266-tisíc občanom, a to v sume takmer 43 miliónov Eur do vlastných rúk na pobočkách alebo priamo na adresu.

(posta.sk)

Nakoľko Slovenská pošta očakáva zvýšenú návštevnosť pobočiek, odporúča ostatným zákazníkom, aby zvážili návštevu pobočky pošty v inom termíne.

“Ak je to možné, odporúča vybaviť potrebné záležitosti formou online služieb Slovenskej pošty, cez Mobilnú aplikáciu Slovenskej pošty alebo počkať na upokojenie situácie. Poberatelia sociálnych dávok môžu prísť na pobočky pôšt kedykoľvek v priebehu 10-tich dní v čase otváracích hodín, nie je nevyhnutné prísť okamžite v prvý deň výplaty”

– povedala hovorkyňa Slovenskej pošty.

Slovenská pošta opäť ako v predchádzajúcich mesiacoch požiadala o asistenciu mestá a obce, rovnako tak aj políciu.

“Naďalej platia bezpečnostné a hygienické opatrenia a Slovenská pošta vyzýva obyvateľov, aby ich pri návštevách pobočiek zodpovedne a dôsledne dodržiavali. Dodržiavanie opatrení a zvýšený počet zákazníkov prichádzajúcich v tomto období na pobočky môže spôsobovať, že doby čakania a rady pred pobočkami pôšt môžu byť dlhšie. Slovenská pošta žiada všetkých návštevníkov pobočieko trpezlivosť a pochopenie. Všetky prijaté opatrenia na Slovenskej pošte sú v súlade nariadenými opatreniami Úradu verejného zdravotníctva SR, chránia zákazníkov ako aj zamestnancov pôšt pred rizikom šírenia koronavírusu.”

Počet zákazníkov v priestoroch pobočiek Slovenská pošta monitoruje a reguluje tak, aby minimalizovalariziko šírenia nákazy.

“Platí obmedzený počet zákazníkov v priestoroch pobočiek – na pošte môže byť maximálne jeden zákazník na 25 štvorcovýc metrov predajnej plochy pobočky, čakajúci musia dodržiavať dvojmetrový odstup. Obsadenosť pobočiek sledujú na mieste poverení zamestnanci a pracovníci bezpečnosti, ktorí zodpovedajú za plynulý chod prevádzky a udržiavajú limit počtu zákazníkov v priestoroch pobočky.”

Do priestorov pobočky budú vpustení iba tí zákazníci, ktorí budú mať na tvári ochranné rúško alebo inú ochranu tváre (napríklad šál, šatku), odporúčajú sa aj rukavice a vlastné pero. Zákazníci si musia pri vstupe dezinfikovať ruky. Zákazníkov, ktorí sú v karanténe, Slovenská pošta žiada, aby na svojej schránke alebo na zvončeku čitateľne túto skutočnosť uviedli a upozornili na to doručovateľa. Zákazníkom, ktorí sa nachádzajú v karanténe, Slovenská pošta nebude sociálne dávky vyplácať priamo do vlastných rúk. Zákazník môže počkať na prebratie sociálnej dávky do času, kedy ukončí karanténu respektíve kým sa situácia upokojí. Slovenská pošta ukončila vyplácanie sociálnych dávok a dôchodkov z prenosných kontajnerov pri karanténnych oblastiach, keďže v súčasnosti takéto miesta už na Slovensku nie sú vyhlásené. Všetci poberatelia dávok budú štandardne prichádzať a preberať dávky na pobočkách pôšt – vysvetlila Dorčáková.

Poštové, peňažné a ostatné služby na pobočkách Slovenskej pošty ako aj doručovanie zásielok pre zákazníkov Slovenská pošta poskytuje od 23. apríla v štandardnom režime.

“Pri doručovaní však naďalej platia bezpečnostné a hygienické opatrenia na zamedzenie šírenia ochorenia COVID-19. Rozsah otváracích hodín pre verejnosť na jednotlivých pobočkách je tiež v štandardnom režime, s výnimkou prestávok na nutnú dezinfekciu priestorov pôšt v trvaní do 30 minút. V nedeľu ostávajú pobočky zatvorené.”

Značky:,

Pridám komentár
Čítajte viac

Prihláste sa na odber nášho newsletteraa my vám pošleme najaktuálnejší REflex magazín

Zaregistrujte sa na odber newsletteru

Prosím čakajte...

Ďakujeme za registráciu!

Šahy Slovensko
Najčítanejšie